Bloedmooi

Wat vind je van dit boek?

Droes is nieuw op school. Als hij zichzelf voorstelt in de klas, blijkt al meteen dat hij een bijzondere jongen is. Iedereen hangt aan zijn lippen. Maar hij heeft alleen oog voor Angel.

Een echte vampier in de klas! En wel eentje die net zo goed kan hoofdrekenen als een computer. Kun je daar veriefd op worden?

Auteur: Marian Hoefnagel

80 pagina’s | ISBN:978-90-8696-488-8
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Wil je reageren?
Praat mee over dit verhaal!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *